Gerakan Belia Islam Yang Memperjuangkan Kebenaran dan Keadilan




SUMBANGAN DI PERLUKAN

 12 Ramadan 1434H, Damansara Selangor - Pimpinan ABIM Selangor telah berkesempatan berkunjung ke rumah Puan Fiza di alamat Blok F-110 Apartment Damansara Damai 47380 Petaling Jaya Selangor. Hasil dari maklumat yang diperolehi dari pihak Masjid Al-Muhtadin Damansara Damai, keluarga ini memerlukan bantuan.

Hasil dan ziarah ini, ABIM Selangor dimaklumkan bahawa Puan Fiza dan keluarganya berada di dalam keadaan baik cuma mereka hanya bergantung kepada Perkeso dan LZS (untuk sewa rumah). Puan Fiza sendiri tidak bekerja jadi beliau tidak berpendapatan tetap. Keadaan ini lebih rumit apabila suaminya lumpuh separuh badan kerana kesan daripembedahan neuro pada bahagian otak.

ABIM Selangor telah menyampaikan bantuan keluarga seorang sekampit beras dan mendoakan agar kesihatan  suami Puan Fiza semakin baik dan diringankan bebanan keluarganya. Oleh yang demikian, kepada sesiapa yang ingin memberikan bantuan kepada keluarga ini boleh menghubungi Puan Fiza di talian 014-8184157 atau berhubung terus dengan ABIM Selangor.

Bersama Puan Fiza

0 comments:

Copyright © 2013 ANGKATAN BELIA ISLAM MALAYSIA (ABIM) SELANGOR