Gerakan Belia Islam Yang Memperjuangkan Kebenaran dan Keadilan




MESYUARAT SEKRETARIAT ANJUNG BERKAT 01/2010


2 Ogos 2010, Seksyen 3, Shah Alam - Mesyuarat Pengurusan Sekretariat Anjung Berkat (ABIM Selangor) telah berlangsung bermula dari jam 3.30 petang dan tamat pada jam 5.30 petang. Perbincangan telah memberikan fokus kepada bidang tugas dan tugasan terkini kakitangan sekretariat. Mesyuarat telah dihadiri oleh Kamarul Azami (Setiausaha Negeri dan Pengurus Ekskutif), Norhidayah (Pengurus Sekretariat), Mohd Harith (Pengurus Projek) dan Nor Azmiza (Pengurus DARWA).

Perbincangan berlangsung dengan baik dan masing-masing memberikan pandangan dan penjelasan berkenaan beberapa isu dalam tugasan masing-masing. Antara bahan yang telah dibincangkan adalah jawatan Norhidayah yang ditukar dari Setiausaha Kerja kepada Pengurus Sekretariat, laporan program Sekretariat Menangani Gejala Sosial serta terkini dari DARWA. Pengurusan Sekretariat Anjung Berkat juga mensasarkan matlamat berikut;

1. Memantapkan lagi sistem perhubungan antara daerah, negeri dan pusat.
2. Menjadi pusat maklumat bagi ABIM Cawangan Negeri Selangor.
3. Meningkatkan profesionalisme dan keberkesanan sekretariat.

Semoga usaha ini mendatangkan natijah yang baik kepada keberkesanan program-program dakwah ABIM Selangor serta memberikan impak yang jelas bahawa, tugas da'i bukan hanya bercakap dengan nada yang kuat dan bersemangat, bahkan cara kerja, urus tadbir dan keberkesanan tugasan juga dititikberatkan.



Sekian.

0 comments:

Copyright © 2013 ANGKATAN BELIA ISLAM MALAYSIA (ABIM) SELANGOR