Gerakan Belia Islam Yang Memperjuangkan Kebenaran dan Keadilan




PERUTUSAN TERIMA KASIH


Bagi pihak Saf Pimpinan ABIM Negeri Selangor, mengucapkan jazakumullahukhairu l jaza' kepada semua ajk dan ahli ABIM Selangor yang terlibat menjayakan Forum Bicara Ummah, Seminar Tajdid dan sesi muktamar yang dilangsungkan pada 31 Julai hingga 2 Ogos 2009 yang lalu. Budi, jasa dan bakti yang dicurahkan , hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.



Bagi pimpinan ABIM Pusat sesi 2007/2009 yang telah melepaskan jawatan, ABIM Negeri Selangor mengucapkan terima kasih dan penghargaan atas budi dan jasa yang dicurahkan. Pengorbanan dan perjuangan kalian dalam memperkukuh gerakan amat dihargai disamping cabaran dan mehnah dan cabaran dihadapi. Semoga keredhaan Allah Taala bersama kalian dan terus istiqamah dalam perjuangan.

Bagi pimpinan yang baru , diharapkan dapat menerus kesinambungan perjuangan yang telah kita warisi di samping memperkukuhkan jaringan mata rantai perjuangan. Di ABIM negeri Selangor kami sentiasa menyokong dan membawa bersama misi dan visi perjuangan, wadah yang kita sayangi ini.

Kepada semua , sekali lagi , jazakumullahukhairu l jaza'. Moga Allah memperkukuhkan ikatan hati kita dan memperkukuhkan iltizam dan keazaman kita untuk terus di medan dakwah ini. Menghayati runtutan doa rabitah yang kita setiap pagi dan petang lafazkan, moga perjuangan ini berterusan dan jika ditakdirkan ianya terhenti , moga kita ditempatkan dengan para syuhada' dan orang-orang yang saleh.

Takbir!

2 comments:

WAK JURAGAN said...

tahniah kepada laporan yang telah diberikan. Semoga semangat membara perjuangan akan terus menyala biar badai melanda.

CikguDin said...

TERIMA KASIH JURAGAN

Copyright © 2013 ANGKATAN BELIA ISLAM MALAYSIA (ABIM) SELANGOR