Gerakan Belia Islam Yang Memperjuangkan Kebenaran dan Keadilan




KUNJUNG HORMAT KE EXCO JAWATANKUASA TETAP BELIA NEGERI SELANGOR


1 Rabiulakhir 1433H, Shah Alam - ABIM Selangor diketuai oleh Setiausaha ABIM Negeri, telah melakukan kunjung hormat kepada Exco Jawatankuasa Tetap Belia Negeri Selangor, YB Dr. Yunus Khairi. Kunjungan bertujuan untuk menyampaikan ucapan tahniah serta memperkenalkan ABIM Selangor sebagai sebuah badan NGO Dakwah yang bergiat aktif di Negeri Selangor Darul Ehsan.

ABIM Selangor juga membawa beberapa hasrat besar untuk membangunkan Belia Islam di Negeri Selangor dengan mengajukan beberapa cadangan dan pandangan kepada beliau. Turut serta di dalam kunjungan tersebut adalah Ketua HELWA ABIM Selangor, Penolong Setiausaha ABIM Selangor, Exco Penyelidikan serta mantan YDP ABIM Selangor.



Kehadiran kami pada jam 12.00 tengahari di pejabat beliau di Bangunan SUK disambut baik serta sifat keterbukaan beliau memudahkan interaksi kami pada hari tersebut. Apa yang menjadi harapan kami, pembangunan belia Islam di Selangor ini akan menjadi agenda penting sejajar dengan usaha kerajaan negeri untuk menjadikan Selangor sebagai negeri berkebajikan dan di rahmati Allah s.w.t.


23 Februari 2012

0 comments:

Copyright © 2013 ANGKATAN BELIA ISLAM MALAYSIA (ABIM) SELANGOR